» Utelek, fin besök och målarfärg

Hej vännen
 
Jag ska inte lova att fixa saker längre för det blir aldrig något. Jag lovade ju bilder idag och tyvärr så är sladden till min kamera försvunnen. Ska leta efter den imorgon direkt efter att jag kommer hem från jobbet.
 
Idag så gick vi ut på förmiddagen och sparkade lite boll, gungade och åkte rutschkana :) Vädret är ju verkligen toppen nu om dagarna. Hoppas verkligen att det kommer fortsätta så!
På eftermiddagen så kom min kusin Isabell och hennes lilla son Louie på besök! Louie är två månader så han är så otroligt liten och söt! Oskar var så snäll och hjälpte Isabell att klä av Louie och sen klappade han så fint och försiktigt på honom :) Bådar gott inför sommaren/hösten :)
 
Vad har vi mer gjort idag då? Vi har lekt, busat och målat vårat händer med vattenfärg :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback