» Uppe tidigt.. Trööött

Hej vännen
 
Just nu är jag så HIMLA trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna. Idag fick jag nämligen äran att öppna 6.30 på jobbet. Ställde larmet på halv sex men vaknade redan 4.45. Kunde inte riktigt somna om så jag låg mest och vände mig. Sen när jag jobbat några timmar fick jag förfrågan om jag kunde stanna en och en halvtimme extra och det är klart. Men nu börjar jag verkligen känna mig trött!
När jag jobbade idag så var Oskar hemma med Henke. Dom ville ha en liten dag för sig själva :) Lekt och busat så det såtr hejvilt tydligen :)
 
Efter jobbet så drog vi direkt och fixade paket till Oskar :) Prinsen fick vara hos mormor och morfar en stund så vi kunde shoppa ostört!  Hoppas att den lilla prinsen kommer bli nöjd. Eller jag vet en sak som kommer bli SUPER populärt. Han ska nämligen få en sak han har önskat sig lääänge, en ficklampa! Haha varför vet jag inte, han har bara tjatat om en och säger att det vill han ha i sitt paket. Så det är en sak som han kommer få :) Än sålänge ligger allt i sovrummet så jag måste slå in dom men jag tror ärligt talat att jag inte kommer orka ikväll.
Jag blir inte förvånad om det slutar med att jag säger gonatt om en halvtimme och Oskar får vara vaken med sin pappa en stund till :) 
 
Kärlek ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback