» Tandläkaren och Glass till kompisarna

Hallå där
 
Det är en väldigt trött Johanna som skriver just nu. Blev inte många timmars sömn för mig och sen har jag jobbat från 9-17. Så om ett liten stund är det läggdags för mig :)
 
Igår så var jag och Oskar ute på äventyr. Vi tog bussen upp till Brickebacken och sen var vi hos tandläkaren. Oskar har 20 små fina tänder i sin mun och vi fick så mycket beröm :) Vi borstar jätte fint och bra :)
Sen blev det mys resten av eftermiddagen.
Idag så var det jobb som sagt. Oskar var på dagis och blev firad av sina kompisar eftersom han fyllde år. Så idag bjöd han alla kompisar och fröknar på glass
 
Imorgon får vi se hur dagen blir. Kanske har jobb, men det får jag veta innan kl 10. Kommer som sagt att somna snart så utvilad kommer man ju definitivt att vara. 
 
Kärlek
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback