» Snart friska och ny mobil älskling

Hej vännen
 
Idag mår Oskar mycket bättre. Lite feber har han kvar men det är mer fart i honom :) Så idag har vi orkat leka lite och inte bara vilat.
Han ville spela lite med "gubben som hoppar", och det är självklart man får det :)
 
Sen har vi målat lite i en bilbok han fick av sin farmor för ett tag sen
Sen har vi pusslat, målat och lekt med bilar :) Men vi har såklart vilat också, för helt hundra är han ju inte och då måste man vila lite mellan varven.
 
Inatt ska vi även testa att prinsen sover i sin säng. Dom senaste nätterna har han ju sovit inne hos oss i våran säng, och jaa det är jätte mysigt och underbart. MEN det blir inte mycket sömn för mig eller Henke. För Oskar ligger åt alla håll och kanter när han sover :) Så har man inte hans mysiga huvud och näsa mot sitt ansikte så har man fötter eller en blöja i ansiktet. Därför testar vi ikväll att han ska sova i sin säng igen så vi kommer in i vardagen. Jag/vi är självklart beredda på att han kanske kommer in inatt men då har vi iaf försökt :)
Nu sover han iaf, fick ligga med honom i sängen och mysa tills han somnade. Och jag börjar bli ganska osmidig så att komma upp från hans säng tar på krafterna ;)
 
Och nu en rolig sak, eller iaf för mig :) Den senaste tiden så har min mobil krånglat VARJE dag. Den stänger av sig helt av sig själv och sätts igång igen. Ibland kan jag inte skriva sms och den hakar upp sig från och till. Så nu har jag äntligen gjort slag i saken och skaffat mig en ny :D
I LOVE IT!!!!!
 
Idag fick jag sim kortet som passar så imorgon ska jag aktivera det sen funkar min nya älskling :D Kommer ha samma nummer ett halvår sen blir det ett nytt :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback