» Sjukt barn och påskpynt

Hej vännen min
 
Hoppas att allt är bra med dig? Här är det helt okej förutom att Oskar har gått och blivit sjuk :/ När vi kom hem idag från dagis så somnade han direkt i soffan, sov en timme sen vaknade han och hostade slem. Sen dess har febern legat på lite över 38 grader. Så han får vara hemma imorgon. Stackars vårat hjärta ♥ Det är många barn på förskolan som är sjuka så det är ju inte så konstigt att det nu har blivit Oskars tur :(
 
Idag så var jag på en informations träff för något som arbetsförmedlingen har slussat ut mig på. Kunskaps kompaniet hette stället. Så från och med nästa onsdag ska jag vara där varje dag, från 9-15 i sex veckors tid, om jag inte får jobba vill säga.
Ska jobba imorgon så jag ska säga till dom att jag vill ha alla möjliga pass så jag slipper gå på den andra skiten.
Tycker så synd om mig själv..
 
Vi hade även fin besök idag, Josefine kom hit och hälsade på. Hon och Oskar satt och spela Super Mario och pusslade :)
 
Måste ju visa dom fina korten på mitt och Oskars påskris. Han valde färgerna på fjädrarna och hjälpte till att sätta dit dom :)
 
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback