» Promenad och fågel matning

Hej min underbara vän
 
Som vanligt är det en extremt trött tjej som skriver! Ska när som helst sova, måste bara göra skönhets rutinen. Tvätta bort smink, tvätta ansiktet och sen smörja in. Haha inte lätt att vara tjej alla gånger inte ;)
 
Oskar mår mycket bättre men han hostar som tusan från och till. Jag får ge honom medicin på kvällarna för att han ska få sova. Imorse kom han in till oss kl 5, men somnade om till halv åtta :) Så mysigt, för jag vaknade flera gånger av att han låg nära och höll om mig :)
Idag så var jag och Oskar duktiga och tog oss en promenad i solen.Kände att vi behövde lite luft och att komma ut och röra på oss. Och jag måste bara säga att Oskar var SUPER duktig och gick hela vägen hemifrån och nästan hela vägen upp på stan. Sen från stan och till mamma och pappa.
 
På vägen hem från stan så stannade vi till och gav fåglarna lite mat. Som vanligt är dom inte folkskygga och tar brödet från händerna och nästan flyger på en.
 
Nu på kvällen har vi haft besök av en kompis till Henke, Danne. Vi kollade på hockey och käkade gott :) Tyvärr så var matchen piss dålig så jag valde att sluta titta efter ett tag.
 
Känner nu att mina ögon håller på att falla ihop mer och mer så nu ska jag göra mig redo för att sova.
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback