» Magsjuk

Hej vännen
 
Jaa denna helg blev ju inte som jag hade tänkt mig... Magsjuka.. och det är jag som har legat helt däckad.
 
Började i fredags då vi kom hem efter att ha firat pappa som fyllde år. Blev plötsligt extremt trött och gick och la mig kl 20. En timme senare var det bara att springa till toaletten. Halva natten till lördagen var ett jävla springande till toaletten och jag har inte känt mig så slutkörd på länge. Har kräkts som en galning tills jag inte kunnat få upp mer.
Igår så stängde jag in mig i sovrummet och där har jag legat fram tills nu. Ligger fortfarande i sängen men jag mår bättre. Jag har fått i mig mycket vätska, ett halvt äpple, yoghurt och en halv smörgås. Bättre än ingenting och jag känner att min ork och styrka sakta men säkert kommer tillbaka :)
Har inte kräkts på över 24 timmar så det är väldigt positivt!
 
Självklart har det varit jobbigt att inte kunna vara med mina killar här hemma, men jag har stängt in mig för att skydda dom. Henke har varit så otroligt gullig och hjälpt mig så mycket han bara kan. Hämtat dricka och handlat det jag har behövt ♥ Igår så åkte dom till Kumla för att gå på premiär öppning av en skoaffär som en av Henkes kompisar har öppnat. Lite tråkigt att jag inte kunde följa med men det kommer fler tillfällen. Efter det så var dom och käkade McDonalds så dom har såklart klarat sig bra utan mig :)
 
Oskar kommer in då och då och frågar hur det är med mig och om jag vill ha medicin. Min lilla sötunge ♥
 
Nu hoppas jag innerligen att det bara är jag som kommer råka ut för den här skiten och att inte Henke eller Oskar kommer bli liggandes.
Magsjuka är bland det jobbigaste som finns och att kräkas är vidrigt och obehagligt..
Nu ska jag fortsätta vila :)
 
Kärlek ♥


Anonym
17 Mars, 2013 - 09:51

Ja fy det blev ingen bra helg för dig:( kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback