» Ingen Vanlig dag!

För idag fyller våran lilla, eller STORA prins ska jag säga nu, 3år!
 
Dagen började med paket öppning i sängen och sen blev det lek och bus hela dagen! Alla kort är tyvärr i kameran och jag måste leta efter sladden. Men jag kan bjuda på två bilder från min instagram istället :)
Födelsedags pojken, spänd och nyfiken inför dagen.
 
Kl 15 så började alla gäster komma; mormor, morfar, moster, farmor, farfar, faster med pojkvän, gammelfarmor,
Anna, Niklas, Oliver och Hampus.
Oskar fick så mycket fina paket att han inte visste vart han skulle börja tillslut. En del paket hamnade vid sidan om för att han ville öppna ett nytt :)
Han fick böcker, filmer, pussel, polisbil, mikrofon osv. Ska ta kort på allt och visa imorgon :)
 
Årets tårta såg ut såhär
 
Ibland är det roligt vad man kan köpa och dekorera en tårta med. Gjorde även en annan tårta med massa choklad bitar på.
 
Vid fem tiden så började alla gäster bege sig hemåt mot Oskars förtvivlan. Han ville att alla skulle stanna och sova kvar :) Sötungen min ♥
 
Nu leker han med sina nya leksaker, men snart är det dags att sova. Det är ju en dag imorgon också. En annan har precis diskat undan på alla kaffe koppar och annat dylikt. Börjar själv längta till sängen.. Jag som sa till Henke för en stund sen att jag ville vara uppe lite idag för jag känner att jag har lagt mig för tidigt dom senaste dagarna ;) Haha tjoho där sprack ju det ;) 
 
Lovar dig mer bilder imorgon, men tills dess får detta duga!
Tack igen till alla ni som kom hit idag och firade våran STORA 3åriga Prins ♥
 
Kärlek♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback