» Bebis, bullar och jobb

Hej vännen
 
Nu ska vi ta en liten snabb uppdatering av veckan som gått hittills :)
 
Måndags: En UNDERBAR dag. Vi var på ultraljudet och fick se våran underbara lilla bebis som växer i magen :) Hjärtat slog fint och allt såg jätte bra ut! Vi valde att ta reda på könet och det är en till liten prins vi kommer välkomna till världen :) Bf är 17 augusti (syrrans födelsedag ;) ) men han kan ju komma innan eller efter man vet aldrig :D ♥
♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥     ♥    ♥     ♥    ♥    ♥     ♥     ♥    ♥     ♥     ♥     ♥     ♥
Tisdag: Oskar var på dagis, och lämningen gick lite bättre. Han höll hårt i sitt foto kollage som han skulle plasta in med en fröken :) När Oskar var på dagis passade jag på att fylla frysen med lite mer bullar!
GOTT
 
Och så har vi idag :
Jag fick jobba 8-12 på mitt "vanliga" jobb. Fick åka upp på stan med ett gäng barn och gå till en djuraffär då dom hade lite frågor till någon som jobbade där. Dom håller nämligen på att "forska" om hajar :)
Men innan vi gick till djuraffären så gick vi in på biblioteket och vad kom jag på när vi gick in dit? Jo att Oskar skulle dit med sin fröken och klart som fan att jag får syn på honom! Jag bokstavligen talat hoppade undan och gömde mig bakom en bokhylla så han inte skulle få syn på mig. Mina kollegor förstod som tur var och skrattade åt mig. Min lilla prins såg mig inte och när han gick iväg för att fika så kunde jag komma fram :)
Haha lite komiskt var det :)
 
Nu på eftermiddagen så kom mamma och pappa hit på lite fika. Dom ville så klart träffa Oskar innan dom drar till Thailand (åker imorgon) och är borta 2 veckor.
 
Oskar sover nu fridfullt i våran säng, han ville sova hos oss inatt :) Själv ska jag snart sova jag också, imorgon ska jag jobba 8-17 så det blir en hel dag på jobbet och en heldag för Oskar på förskolan :) 
 
Kärlek ♥
 


farmor
21 Mars, 2013 - 21:10

Kan inte se någon snopp! Det är nog en flicka i alla fall haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback