» Våran Midsommar

Godmorgon
 
Dagen efter midsommar och frågan man ställer sig är ju så klart hur mår du idag? Blev det party like a rock star igår eller en lugn och mysig dag/kväll? :)
 
Svaret för min del är ju självklart, lugn och mysig dag. Vi började dagen med lite lek på gården innan vi alla bestämde oss för att åka till husvagnen och njuta av det fina vädret, och kanske bada lite ;)
När vi kom till campingen så var det betydligt mycket fler människor, tält, husvagnar/husbilar än vad det brukar, och det var prat och folk överallt.
Jag och Henke tog oss en promenad till sjön medans Oskar ville stanna i husvagnen. Allt jag vågade var ett "kärringdopp", stod på stegen och snabbt i och lika fort upp. Det var inte någon värme direkt ;)
Sen blev det mat, mys, sång och dans :)
På väg till firandet i hamnen :)
 
 
 
Väldigt fin midsommarstång måste jag säga :)
 
Grodan ville spana lite först innan han bestämde sig för att dansa :)
 
Små grodorna små grodorna är lustiga att se..
 
Färdig med dansen men..
 
Så klart vi var med och gjorde raketen ;)
 
Pappa låg och chillade i gräset, ingen dans för hans del inte ;)
 
Efter allt dansande är man SJÄLVKLART värd en god glass
 
David var också på campingen och Oskar trivdes bra i hans famn :)
 
Sen åkte vi in till stan men vi hann knappt åka mer än 5 minuter innan prinsen somnade i bilstolen. Vi åkte också förbi Maggan och Micke och sa hej. Där blev det jordgubbar och boll sparkande innan vi åkte hem och myste. Dock slutade min och Grodans kväll redan innan kl 20 då vi båda somnade gott i sängen, och vi sov fram till kl 7 imorse så idag känner jag mig betydligt mycket mer utvilad än igår :)
 
Nu ska vi fortsätta titta på barnprogram och morgon mysa :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback