» Underbar dag på stora holmen

Hej underbara du
 
Idag så känner jag att man verkligen har gjort saker, roliga saker :) Vi började dagen med att cykla hela vägen till Lager 157 för att sen svänga in på Rusta tillsammans med mamma. På Lager så köpte jag två linnen till Henke, ett par shorts och kalsonger till Oskar. På Rusta blev det shampoo, balsam och en picknick filt :)
När vi hade klarat av det så stannade vi till på stan, köpte lunch för att sen cykla vidare till Stora Holmen.
Sen började en mysig dag med lek och skoj :)
Att åka lilleputte tåget var ju super roligt och lill prinsen vinkade glatt hejdå när dom åkte iväg :)
Efter lilleputte tåget så skulle Oskar åka trampbil, Trodde till en början att det inte skulle gå och att mamma skulle få putta och hjälpa till, men Oskar klarade det super bra och fort gick det när han körde runt i den "lilla staden" :) Själv satt jag, tjock och ensam på en bänk och väntade ;)
Sen blev det lek i parken och karusellen innan vi åkte vidare :)
 
Vi har  även blivit bjudna på middag hos mamma och pappa innan vi åkte hem och mötte upp Josefine som skulle låna min dator lite. Oskar var så trött här på kvällen efter dagens roligheter att han nästan somnade i hennes famn runt halv åtta tiden.
Då plockade vi fram popcorn och cola sen kollade vi på säsong starten av True Blood :)
Med andra ord kan jag bara säga ett ord om denna dag, MYYYYYS DAG :D
 
Nu ska jag tvätta bort sminket, borsta tänderna sen sova. Imorgon ska lillprinsen till dagis igen och leka med alla kompisar :)
 
Kärlek ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback