» Spara eller inte

Hallå där
 
Har precis nattat min lilla prins och jag ska snart krypa ner i sängen jag också. Blir att läsa lite då jag inte känner för att göra något annat.
Henke har dragit till Norrköping där han ska på Bråvalla festivalen. Känns tomt utan honom och han kommer vara borta tills på söndag.. ojoj..
 
Vad har vi annars gjort idag då? Inget alls då det har varit grått och mulet hela dagen. Blir så ledsen på yr.no att dom hade SÅÅ fel med åska. Ville verkligen att det skulle mullra lite. Men men det är så det alltid är..
Har börjat med mitt nya "projekt", rensa Henkes och mina kläder. Hittills har jag rensat lite bland Henkes kläder, men det är lite kvar innan jag ska börja med allt mitt. Nu är ju bara frågan om man ska "spara" på kläder man inte använder nu eller kasta det. Och jaa jag kommer kasta det i en Uff/myrorna låda, Maggan ;)
Får nog fundera lite på det.
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback