» Shoppat nya kläder och Mvc

Hej Hopp min vän
 
Idag så tog jag och Oskar bussen upp på stan för att kolla kläd utbudet på stan. Och jag lyckades hitta en klänning i min stl :) Shoppade även två linnen och ett par shorts till Oskar :)
Shortsen har en cool ödla bak på fickan :)
 
Sen hade vi turen att åka till Lager 157 med mamma och Josefine och även där hittade jag en klänning. Men jag är lite osäker på den om jag ska vara ärlig... Måste testa och gå lite med den här hemma.
Köpte även 2par solglasögon för 100 kr?!
 
När vi hade shoppat lite åkte vi hem och hämtade Oskar cykel så han fick testa den ute. Och ojoj vad han drar iväg snabbt! Fort som tusan gick det vissa stunder. Kommer vara jobbigt för honom när jag i sommar kommer ropa "Oskar stanna, vänta på mig! STANNA!!" Haha
Min lilla älskling! När blev du så stor?! ♥
 
Hade ju även ett besök på Mvc inbokat idag och det gick jätte bra. Mitt blodtryck är bra och bebis hjärta slår perfekt! Oskar fick väldigt stora ögon när han fick höra sin lillebrors hjärtslag :) Tog även ett blodprov för att se mitt sockervärde men det resultatet fick jag inte veta idag. Passade även på att väga mig, men jag berättar inte hur mycket jag väger just nu. När bebis har kommit till oss kan jag dela med mig om hur mycket jag har gått upp under hela graviditeten :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback