» Rensat, pipis och nagellack

Hej Underbara du
 
Idag blev det gjort! Jag har städat och rensat i våran garderob! Kastat kläder som är trasiga/inte används osv. Bytta även plats så alla mina kläder är i garderoben så har Henke byrån i hallen, men det finns två lediga lådor till bebis :D Känner mig så STOLT att ha det gjort. Nu ska jag bara upp på vinden någon dag och hämta kartongerna med bebis kläder och gå igenom allt, vad man kan ha nu och inte.
När jag var klart med rensning och skit så städa jag undan resten av lägenheten innan jag hämtade lill prinsen på dagis. Sen bar det av mot stan där vi mötte upp mamma/mormor. Har lovat Oskar ett tag nu att han ska få en gose fågel av mig som heter Pipis. Och det blev den här tillslut
Passade även på att köpa lite nya nagellack och ett repair nagellack till mig
 
Efter stan så blev vi bjudna på middag och efterrätt hos mamma och pappa och där stannade vi kvar tills det var dags att åka hem och bada. Men innan det så stannade vi till på Ica och köpte en varsin choklad ask till Oskars fröknar på dagis. För nästa vecka är det hans sista vecka sen tar han sommarlov. Och till hösten ska grodan börja på den andra avdelningen med dom äldre barnen. Vart tog min lilla groda vägen? :( Stora killen nu ju!!
Alla fröknar får likadana paket och likadana kort, lättast så :)
Blir nog att gå till dagis imorgon och ge paketen då jag inte vet när alla tar semester. Bäst att vara ute i god tid :)
 
Prinsen och Pipis sover sen en halvtimme tillbaka. I vanlig ordning så somnade skrutten när vi läste bok.
Jag ska passa på att måla mina naglar sen lägga mig och läsa lite. Ikväll ska jag börja på en ny bok, nämligen "50 nyanser av honom". Jag vet jag vet, lite sent ute men bättre sent än aldrig ;)
 
Kärlek ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback