» Marieberg och leksaks shopping

Jag hade hoppats på ett riktigt oväder idag då jag såg att smhi lagt ut en varning över Örebro, men icke sa nicke. Tidigare idag så kom mamma och pappa hit och fikade lite. Pappa hjälpte till att sätta fast en ledstång på Oskars cykel :-) Efter det lilla besöket så tog jag, Henke och Oskar en tripp till marieberg. Jag är nämligen ute efter lite bekväma kläder nu till sommaren, men inget fanns i min stl!! Hur sjukt är det?! Är vädret bra imorgon så får jag väl ta mig upp på stan och kolla. Men jag passade på att köpa en fläkt på Claes Ohlsson och den kostade mig bara 249kr ;-)


En annan rolig nyhet är att Oskar idag kom upp i 20 stjärnor via belönings systemet och då fick han välja en leksak i leksaks affären och då valde han denna :-)


Nu sover våran lilla prins och jag ska titta vidare på Keeping Up with the Kardashians. Imorgon ska jag även till Mvc och kolla hur allt står till med mig och våran andra älskade skrutt ♥

Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback