» kopparorm och movie time

Hej vännen
 
Jag vet att det var väldigt tyst från min sida igår, men jag hade ingen mobil att blogga ifrån och inte tid att sitta vid datorn heller.
På förmiddagen igår så satte vi oss i bilen och åkte till husvagnen för att njuta lite av solen. Mamma och pappa höll på att fixa lite genom att ta bort en massa gräs, buskar och träd. Och bland alla dessa saker så kom det fram en liten kopparorm som pappa plockade upp. Trots min rädsla för små/stora ormar så gick jag och Oskar fram och tittade på den. Oskar vågade till och med klappa på den vilket jag inte trodde att han skulle göra, då han ibland får panik av en myra ;)
Självklart släppte dom tillbaka ormen i buskarna en bit bort :)
 
Kl halv fyra satte vi oss i bilen igen och åkte hem för att göra oss i ordning för nästa äventyr, nämligen 40års fest för min underbara moster som fyllde år i torsdags. Så vi gjorde oss extra fina för att bege oss till lokalen hon hade hyrt. Där blev vi bjudna på god mat, lekar och roligt sällskap. Fick även träffa min morbror som kom hit från Göteborg, vilket var otroligt längesen. Skratt och glädje blev det innan det var dags att åka hem och lägga våran prins. Och det tog inte lång tid innan jag somnade gott jag också :)
 
Nu sover lill prinsen gott för kvällen och jag ska måla naglarna och sätta igång en film :)
Till det blir det popcorn, godis och cola.. Mys söndag ;)
 
Kärlek ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback