» Kanske man skulle gå på..

Godmorgon vännen
 
Idag så fick jag lite sovmorgon, aldrig fel med det inte. Bäst att passa på nu, för sen när lill prinsen kommer ut till oss så lär det ju knappast bli så mycket sömn med ett barn som ska ammas och en 3åring :)
Igår så valde vi att bara vara hemma och leka och busa. Tur var väl det för vädret var ju inte så där jätte roligt, regn och blåst. Typiskt svenskt sommar väder. Men vet du? Jag klagar inte, för jag tycker om att det är svalt och inte hett när man är höggravid ;)
 
Idag satt jag och kollade runt lite på nätet på roliga aktiviteter och jag tror jag har hittat en som händer redan nästa helg! Får se om vi går på den eller om något annat sker men hur kul låter inte detta?
Medeltidsmarknaden i Wadköping?? :D
 

Lördagen den 29 juni – söndagen den 30 juni träder du in i medeltiden! En upplevelse för stora och små. Möt köpmän och hantverkare från när och fjärran i friluftsmuseet Wadköping.

På marknaden kan ni se och uppleva gycklare, musiker, hantverkare, stridskämpar,  vikingabåt, runristare, smeder, svarvare, korgmakare, pilbågsskytte, yxkastning, svärdstest och mycket mer.

Lite mer info från Örebro kommun
 
Jag tror att det kommer bli super kul, men vi får se. Det är ju ett tag kvar till nästa helg :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback