» Blommor och trasig telefon..

Hej vännen
 
Efter två dagars tystnad är jag tillbaka. Jobbade igår och idag så när jag väl kommer hem vill jag bara umgås med mina killar sen har jag slocknat runt halv tio varje kväll :) 
Idag när jag kom hem så möttes jag av Oskar och Henke ute på gården. Och min lilla prins kom springandes fram till mig med en underbar bukett rosor :)
 
Sen skulle vi gå och posta brev och fixa lite när det hände... Något jag alltid trott att Henke kommer göra först.. JAG TAPPAR MIN MOBIL I BACKEN OCH HELA DISPLAYEN SPRICKER!!
Så det blev att snabbt åka upp på stan och gå till olika butiker för att kolla vad det skulle kosta att byta glas.. Aa jomen visst.. från 2500-3500.. Jag ville bara börja gråta där och då. Får ett tips om att ringa vårat försäkringsbolag för då kan man få det lagat för 1500, åker hem och ringer till vårat försäkringsbolag men då täcker inte våran försäkring det :´( Då brast det.. Och jag hör Oskar säga till Henke, "pappa, vi kan köpa ny telefon till mamma" ♥Gullunge
Men så kollade Henke runt lite och har jag tur nu så kan vi fixa min telefon på fredag på ett annat företag, SÅ HÅLL TUMMARNA!!
Min stackars telefon... :´(
 
Den går ju att använda fortfarande, smsa ringa osv men det känns obehagligt och jag är rädd att den spricker mer och mer. Men vad ska jag göra? Det är den enda telefonen jag har och mitt simkort funkar inte i min gamla telefon..
GE MIG FREDAG NU så jag kan kolla om dom kan fixa den!
 
Oskar sover sen en halvtimme tillbaka och Henke är iväg och firar en kompis som fyller år idag. Jag funderar på att gå och sova nu för det finns inget annat att göra..
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback