» Balkongen är klar :)

Hej vännen
 
Idag blev balkongen klar tack vare mycket hjälp från min underbara mamma :) Så nu älskar jag att sitta därute, blev super mysigt :)
 
Snäll som hon är så hjälpte hon mig att bleka håret då min utväxt började bli rätt så rejäl, men nu är jag sommar fräsch och snygg i håret också :)
Blev även en liten stund ute på gården innan det var dags att gå in och fixa dagens middag.
 
På eftermiddagen kom både mamma och pappa förbi och fikade lite. Testade att baka en jordgubbspaj idag, och den blev verkligen super god.. Missade dock att ta kort på den :) Men den var somrigt god och det finns kvar så jag kan njuta lite av den imorgon också ;)
Efter fikat så blev det en liten kvällspromenad med lill prinsen som ville ut och cykla, men dom korten har jag på mobilen :)
 
En annan super rolig nyhet är att idag har Oskar varit utan blöja HELA dagen, även på dagis :D Så stolt över min prins
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback