» Arg, ledsen och besviken på samma gång

Åhhh det är en arg/ledsen och besviken Johanna som skriver nu.
 
Som du vet så lämnade jag in min mobil på lagning den 7e juni alltså för 2 veckor sen. Och när jag lämnade in den så fick jag höra att den skulle vara klar inom två veckor. Igår så ringde jag och frågade hur det gick med den, om den var klar. Nej dom visste inte vart den var och varför den inte var med bland alla telefoner som redan var lagade. Hela tiden fick jag som svar, vi ringer upp dig.. men ingen gjorde det.
Så idag orkade jag inte, jag ringer igen och är en jobbig kund. Hon jag prata med säger, jag ringer upp dig ska bara på lunch.
Tre timmar senare kommer beskedet jag INTE ville höra. Min telefon är INTE lagad än för den FATTAS delar!!!
Och dom delarna kommer inte förens slutet på nästa vecka.. Med andra ord får jag vänta nästan 2 veckor till på min mobil!!!!
Då sa jag till henne att då får dom komma med en kompensation till mig. Antingen så får dom sänka reparations kostnaden eller ge mig något annat. Jag blev lovad 2 veckor inte 4.. Hon sa att hon skulle kolla och göra vad hon kunde för att kompensera mig så jag hoppas verkligen det.
Så det betyder att jag får stå ut ytterligare med min htc (världens Sämsta telefon).
 
Jäkligt arg ledsen och besviken just nu
 
 
Nu ska jag umgås med min lilla Groda och syster och bli på bättre humör!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback