» Aktiva dagar

Hej vännen
 
Vi har haft dagar fulla med aktiviteter, men idag vart det en dag hemma då vi kände att vi alla behövde ta det lugnt :)
Igår så blev det en frisbee runda med grabbarna och Oskar var så klar överlycklig över att få kasta lite :)
 
Super mysigt var det, men för min del stannar jag nog hemma nästa gång. Blev lite jobbigt att gå i det höga gräset (livrädd för ormar och fästingar) sen känns det i ryggen mer och mer nu att magen blir tyngre. 
Kan det inte bara bli augusti nu så jag får njuta av sommaren?! Idag går jag in i v 31 och det är 69dagar kvar till bf... Låååååångt :P
 
Idag så tog vi oss som sagt en dag hemma. Skönt med tanke på att eftermiddagen bjöd på regn. Men vi hade det mysigt ändå. Jag och Oskar lekte och gjorde en djurpark :D
 
Jätte roligt hade vi efter det :) Sen kom Josefine hit för att låna min dator lite så jag passade på att bjuda henne på middag också. Även mamma och pappa kom förbi. Pappa hjälpte Henke att laga hans förbaskade cykel så nu kanske han kan låta bli min ;)
Nu ska jag krypa ner i min ny bäddade rena säng och läsa och mysa!
 
Kärlek ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback