» Vilken start på morgonen

Hej vännen
 
Vilken start på morgonen! Vaknar 06.42, sätter mig upp i sängen och börjar tok blöda näsblod! Det var bara att springa in i badrummet där Henke står som ett fån och undrar vad som händer. Han i sin tur hade bråttom till jobbet så det blev mest, "men oj vad händer?" "blöder näsblod" "oj klarar du dig själv för jag har lite bråttom" "jadå gå du" Haha och där står jag lutande över handfatet med en rinnande näsa och en liten groda som kommer upp och frågar "kommer det blod från din näsa mamma" "oj nu kom det på magen"
HAHA jaa HERREGUD säger jag bara! :D
 
Just nu sitter jag och funderar på vad vi ska hitta på en dag som denna. Vet inte om jag orkar göra något ansträngande om jag ska vara helt jävla ärlig. Höggravid och själv med en liten prins som kräver mycket av min uppmärksamhet. Jag vet inte! Börjar ta på mina krafter att vara gravid!
Inatt drömde jag en underbar dröm där våran lilla mini prins hade kommit till världen och jag slapp all smärta och krämpor och kunde lägga mer energi på Oskar..
Bara 40 dagar kvar.. mer eller mindre..
Kom ut kom ut!!!!
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback