» Vadslagning

Underbara du
 
Oskar har precis lagt sig och jag har gjort i ordning lite vattenmelon för att nu njuta av kvällen och lugnet.
Det blev en mysig dag idag och jag vill tacka alla som kom för att fira min "man" på hans födelsedag :)
Lite tårta har jag kvar men den kommer vi nog äta upp imorgon ;)
Oskar har haft det kul med farmor och farfar, lekt och sparkat boll ute på gården i några timmar.
En annan har suttit och pratat med mamma, syster, svägerska och hennes pojkvän.
Blev en del prat om bebis och nu är vadslagningen igång om när han ska komma till oss, vill du vara med så hojta till ;)
 
Jag gillar och hoppas mest att mamma vinner ;)
 
Slutligen vill jag gratulera min underbara pojkvän. Grattis på födelsedagen, jag älskar dig! Du är min andra halva och det är dig jag vill leva med resten av mitt liv. Du ger mig glädje och du får mig att skratta. Du har gett mig min underbara Oskar och snart har vi ytterligare en liten prins i våran familj ♥ Tack för att du finns i mitt liv och för att du även älskar mig precis som jag älskar dig ♥ Vi två för evigt ♥
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback