» Trött, jobbigt osv

Usch nu vill jag inte vara gravid mer.. Nätterna är olidliga och det blir inte många timmars sömn. Det gör ont på alla möjliga ställen och det är svårt att hitta en skön ställning. Och det är 19 dagar kvar, mer eller mindre..
Jag vet ärligt talat inte hur jag ska orka :(
 
Just nu väntar vi på att farmor Maggan ska komma och passa Oskar en stund. Jag och Henke ska ut till Marieberg och lämna in barnvagnen på service sen hitta en liten present till Oskar. Vi ska ge den till honom den dagen bebis har kommit :) En liten present från lillebror typ.
 
Vad som händer och sker resten av dagen får vi se. Just nu vill jag bara sitta framför en fläkt, för jag smälter sakta men säkert bort...
 
Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback