» Trasig bokhylla, bebis filt och äntligen tillbaka

Hallå där
 
Idag har vi haft lite att göra jag och lilleman :) Vi har städat undan lite och packat ner alla böcker som har stått i bokhyllan. Anledningen till det är att den ska bort, den är så trasig att den har börjat luta. Och så vill inte jag ha böcker framme så det blev ju två flugor i en smäll :)
Man kan verkligen se hur den lutar :O
 
Sen har vi haft fin besök. Milla och Felicia kom hit och hälsade på :D Hade bakat en ananaspaj som jag bjöd på. Egentligen så var det tänkt att David skulle med också men han hade för ont i ryggen :( Tråkigt men så kan det ju vara ibland. Men det blev ju mer paj till mig och Milla ;)
Mycket prat och skratt blev det också. Och Milla hade med sig en filt till bebis som hon köpte på Ullared. Skit fin och super mysig :D
 
Och idag fick jag ÄNTLIGEN tillbaka min mobil. Det tog bara 5 veckor att få den lagad..
Men nu jäklar är den tillbaka och det känns förbaskat underbart kan jag lova.
Blir att använda den imorgon då den ligger och laddar nu och kommer få göra det resten av kvällen/natten.
 
Nu ska jag dricka mjölk, ska tydligen hjälpa mot halsbränna säger Henke. Haha kan ju vara värt att testa!
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback