» Tassimo och lek

Hallå där
 
Fick veta lite idag om min saknade mobil som fortfarande är på lagning.. Tydligen så fick service verkstaden in displayer idag så nu ska dom bara laga alla telefoner, inklusive min, innan jag får tillbaka det. Förhoppningsvis så får jag den nästa vecka. Hjälp mig att hoppas okej??
 
Så vad har hänt i våra liv det senaste dygnet kanske du undrar nu? Svaret är inte så mycket ;) Idag så var hela familjen ute på lite ärenden. Och jag fick mig en sak som jag har önskat mig ett tag, nämligen en Tassimo maskin. Nu kanske du undrar vad jag ska ha den till när jag redan har en kaffe maskin och en kaffe bryggare. Jo saken är ju att med en Tassimo maskin kan jag göra så MYCKET mera ;)
Kaffe, te, choklad, espresso, caffe latte, chai latte jaa listan kan bli lång :)
Jag invigde den med en kopp choklad. Ska köpa mig lite mer kapslar så säg till om du vill komma och testa ;)
 
På eftermiddagen så kom Hampus och Kajsa hit för att låna Sex and the city boxen. Dom var även med ut en sväng och sparkade lite boll innan moster Anna och Oliver kom för att hämta upp dom  :)
 
Nu kollar grodan på Pippi Långstrump och äter popcorn, men det är snart dags att sova om jag får bestämma :) 
 
Kärlek
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback