» Tack för hjälpen

Hej i sommarvärmen :)
 
Idag har jag fått en del gjort tack vare att Maggan kom och tog med sig Oskar ut och lekte :) Jag har fått i ordning i badrummet, eller ja nästan. Och städat av lite :) Varför gör jag det när jag är själv och kan vila? Bra fråga men jag gillar att ha det rent och får jag tillfället till det så fixar jag det. Men jag hann med lite vila också med tredje boken i 50nyanser ute på balkongen :)
Boll sparkande med farmor är SUPER roligt :)
 
Tack Maggan för att du kom och tog med dig Oskar ut i några timmar :) Jag behövde det verkligen och Oskar också.
 
Nu ligger grodan i sin säng och väntar på John Blund. Kommer inte dröja länge innan han somnar gott :)
När han sover ska jag ta mig en dusch och sen mysa resten av kvällen.
 
Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback