» Sova och sparka boll

Hej vännen
 
Det hände inte så mycket idag när Oskar var på dagis så valde jag att lägga mig i soffan och läsa andra boken ur 50 nyanser trilogin. Tyvärr hann jag inte läsa så mycket som jag ville då jag somnade och sov i två timmar :) Men det var skönt och jag antar att jag behövde det.
När jag hade hämtat grodan på dagis så gick vi hem och satte oss på balkongen och åt frukt till mellanmål. Mysigt var det och vi satt och skrattade en del. Det är ju roligt nu när grodan kan prata och verkligen föra en konversation. Blir förundrad varje dag när jag får lära mig något nytt om min lilla prins ♥
Efter att Henke kommit hem från jobbet och vi hade fått i oss dagens middag så gick vi alla ut och sparkade lite boll på gården. Tyvärr blev det inte en sån lång stund då det hände en olycka ute som gjorde att vi fick gå in och hoppa in i duschen :)
Men det var roligt så länge det varade :)
 
Och eftersom grodan inte sovit middag idag så var han trött vid sin normala tid. Lite tröttare kanske man ska säga, då han somnade när jag läste gonatt sagan :)
Själv har jag precis duschat och jag ser fram emot att gå och lägga mig i min nybäddade säng med mina nya fina sängkläder :)
 
Kärlek ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback