» Söndag "morgon"

GODMORGON vackra du
 
Jaa jag säger godmorgon fast kl är 12, och det är bara för att Oskar sov till kl 9 idag! Kan fortfarande inte förstå det.. Men skönt var det, trots att man har vaknat några gånger av att mini bebis i magen spänner på och det trycker på alla håll och kanter i kroppen.
Önskar verkligen att den lilla vill komma ut till oss lite tidigare.
 
Igår blev det en underbar dag vid sjön Leken. Jag, Henke, Oskar och Josefine tog bilen dit och träffade Binning, Körberg, Larsson, Beggan, Fia och David. Även Milla, Felicia och Bosse kom dit :) Så vi blev några stycken och trevligt var det :)
Oskar blev "bästis" med Binning och dom sparkade boll och kastade frisbee för fullt tillsammans :)
Vi badade och skrattade en hel del, och jag måste säga att det var underbart skönt att gå ner och svalka av sig i vattnet när värmen blev för olidlig. Om Oskar badade? Ja en gång, men det var bara för att jag TVINGADE ner honom i vattnet då han blev så varm av all lek vid filten. Om han skrek? Ohja men jag mutade med nappen och då gick det bra ;)
Tyvärr glömde jag min kamera hemma och min mobil kamera är inte alls så bra..
Men imorgon eller tisdag får jag tillbaka min mobil som har varit på lagning lite för länge.
 
Idag vet jag inte riktigt vad som sker, men för stunden så njuter vi alla av att bara ta det lugnt och inte känna en press på oss :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback