» Parken och plaskdamm

Hej vännen
 
Anledningen till att det inte blev något inlägg igår var att jag var så trött så jag gick faktiskt och la mig redan vid kvart över åtta.. Då kan du ju gissa att jag var skapligt trött.
Men vi var ute hela dagen och Oskar somnade gott i sin säng halv åtta igår.
Vad gjorde vi då? Jo vi hamnade i Sveaparken och lekte samtidigt som vi fick lite färg på kroppen.
 
Idag så tog vi oss en cykeltur till Väståbadet med mamma och Josefine. Finns ju en liten plaskdamm där som vi testade. Men tro inte att Oskar vågade bada där, nej bara fötterna och inget annat fick bli blött.
 
Det blev en mysig dag trots allt och när vi kom hem strax innan fyra var prinsen rätt så trött. Han somnade i sin säng, men det blev en micro vila på 20 minuter. Vill inte att han är vaken för länge ikväll då jag inte vet vad som händer och sker i morgon.
 
Just nu sitter iaf prinsen och har sitt vanliga fredags mys med popcorn och Pippi Långstrump.
 
Kärlek ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback