» Överrasknings kalas :)

Hej hopp vännen min
 
Klart som tusan att jag tidigare idag visste vad vi skulle göra, men jag kunde inte nämna det för att då skulle jag ha förstört en överraskning :) Det är nämligen så att Maggan fyller 60år nu på tisdag och hon väljer att lämna stan inför den dagen. Hur man kan göra det fattar jag inte, födelsedagar är ju mysiga ;)
Så idag åkte vi alla dit och överraskade henne med paket och trevligt sällskap :)
Oskar gjorde ett jätte fint armband som han gav till sin farmor :)

Jag passade på att chasha in min peng från ett vad jag gjorde med Micke ;)
Vi slog vad för länge sen om att när jag är höggravid kommer jag inte kunna stå rakt på benen och rak i ryggen samtidigt som jag nuddar tårna. Men tjooofadderrrullan fick han för det kan jag ;)
 
Oskar var även ute med sin farfar och lekte innan det var dags för oss att åka hem. Nu sover den lilla grodan, och jag äter en skål med nudlar innan jag ska krypa ner i sängen och läsa lite ur den senaste Anna Jansson boken, "När döden kom till bro"
 
Kärlek ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback