» onsdag förmiddag

Hej vännen
 
Seg uppdatering, I know, men jag har lite jobbigt just nu och ber om överseende med det. Bebis trycker på för fullt neråt så jag tror han är på väg att fixera sig det sista och förbereda sig.. eller jag hoppas det iaf.
Nätterna går åt till att vakna minst en gång i timmen för att antingen gå upp och kissa eller hitta en bekvämare ställning.
Känns verkligen som att jag bara klagar, och det kanske jag gör också, men vet du vad, det SKITER jag i.
 
Igår så åkte jag och Oskar hem till mamma och pappa som är inne i stan igen. Blev mycket prat och mys och jag passade på att vila lite i soffan :) Oskar busade och lekte med mormor, morfar och moster. 
Myser med morfar ♥
 
Idag tar vi det lugnt här hemma, har städat undan och dammsugit av, samt tvättat en maskin med kläder och handdukar. Ska få med mig Henke ner till affären sen då vi måste köpa mjölk och jag orkar inte och ska inte bära det känner jag. Sen är det lite annat som måste handlas hem också.
Våran vagn som är på service är kvar än och jag har inte hört något om vad som mer kan behövas fixas eller om det bara blir en grund service. Ska bli spännande och se vad det kommer kosta dock ;)
Men huvudsaken är ju att vagnen blir fixad.
Det enda som ska fixas till den sen är en åk/stå bräda som Oskar ska åka på. Vi funderade först på att skaffa en syskonvagn, men eftersom min stora prins börjar bli så stor så finns det inte många vagnar som passar oss. Så vi satsar på en bräda och sen får vi ordna allt på bästa sätt :)
 
Kärlek ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback