» Mys dag med min lilla familj

Som du kanske gissade så var vi på Stora Holmen på förmiddagen och lekte. Oskar åkte lilleputte tåget och trampbilarna och denna gång var djuren tillbaka så vi var även inne och klappade på dom :)
Vi började med trampbilar och prinsen visade mer än gärna sin pappa vart och hur man tankade :)
 
Jag och prinsen åkte lilleputte tåget och det var väl ett under att jag kom in och ur vagnen ;)
Stor som ett hus nu mot slutet..
 
Självklart gick vi in till djuren och klappade lite på dom också, eller iaf dom som ville vi klappade.
 
Andra djur som fanns på holmen var
 
Det blev en mysig dag tillsammans med min lilla familj, varmt och outhärdligt vissa stunder, men men, det var ju mysigt och vi hade alla roligt tills Oskar blev gnällig så då åkte vi hem. Och det tog inte lång tid innan vi hittade en utslagen prins på soffan.
Tog ett tag att väcka honom kan jag lova  ;)
 
Nu är det lördagsmys som gäller, och prinsen sitter som vanligt med popcorn (som han alltid vill ha) och tittar på Pippi :) Jag ska vattna blommorna på balkongen, dom ser extremt törstiga ut.
 
Kärlek ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback