» Mycket sol och bad :)

Hejsan söta du
 
Vilken UNDERBAR dag vi har haft idag!  Klarblå himmel, varmt och strålande solsken :D Vi har njutit för fullt kan jag lova :)
Kl 11 kom Josefine och hämtade upp oss sen åkte vi alla ut till husvagnen för att sola och bada. Idag hade vi med oss Carlsson också så Oskar har haft många lek kamrater :)
När vi kom till husvagnen visade det sig att mormor och morfar hade hämtat vatten och köpt en super rolig leksak som grodan började leka med direkt. Kan säga att vi alla fick oss en varsin dusch några gånger :)
 
Jag lyckades till och med att få in en fullträff på Henke och det kändes jävligt gött ska jag lova ;)
Idag så blev det även bad, men grodan var inte alls så pigg på det. Han följde med mig ut i vattnet men när det var dags att doppa oss så.. ojoj det var inte populärt, han skrek så det hördes över hela stranden. Han verkligen skrek rakt ut "Jag vill inte bada!!!" Hmm det får vi nog öva lite mer på. Men som tur var så fick man ta lite vatten på honom från baljan så han inte blev allt för överhettad. Men en annan badade och det var visserligen kallt när man klev i men efter en stund var det riktigt behagligt :)
 
Färg på kroppen har vi alla fått också så nu på kvällen blev det extra smörjning med after sun lotion :)
Vill tacka alla som var med idag och gjorde dagen så otroligt mysig ♥
 
Försöker få Oskar att sova för natten nu, men han ligger och små nynnar inne i sin säng. Inte ett dugg trött :)
Imorgon ska vi till mvc och barnmorskan. Titta så att jag och den lilla grodan i magen mår bra :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback