» Metat för första gången

Hej underbara du

Ytterligare en härlig dag och även idag har vi haft saker för oss hela tiden. Vi har återigen spelat minigolf, Oskar tycker att det är super roligt. Även om han för det mesta använder händerna ;-)
På förmiddagen/eftermiddagen kom Anna, Niklas och Reine. Oskar blev förtjust i min morbror Reine och do. sparkade boll och kastade frisbee så det stod härliga till :-)


Nu på kvällen gjorde Oskar en ny sak han aldrig har gjort förut. Jag, pappa och Oskar gick ner till båt hamnen och metade! Super mysigt och roligt! Och Oskars min när vi fick första fisken, oslagbar :-D Sex små abborrar och mörtar fick vi upp och dom kastade vi till fåglarna :-)




Har ännu mer bilder på systemkameran men jag får visa dom när vi kommer hem :-)
Nu sitter lill prinsen och ritar innan vi ska sova. En annan kollar på tv och äter snacks ;-)

Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback