» Måndag åttonde juli

Hallå
 
Besöket hos mvc gick super bra! Allt såg bra ut och smärtan jag har känt neråt är den lilla grodan som börjar fixera sig :D Jag frågade även om barnmorskan kunde känna efter hur han låg där inne i magen, och tydligen låg han med ryggen åt på vänster sida och fötter eller armar på höger. Men att veta att han börjar fixera sig känns bra. Då vet jag också att trycket kommer att lätta :) Alla mina värden såg bra ut och hjärtat slog bra på minigrodan ♥
 
Efter mvc åkte vi hem och lunchade med mamma som också hade en tid hos sin barnmorska nästan samtidigt som jag. När vi ätit och var mätta blev det en tur ut till parken. Nu ligger min kamera i väskan som står i hallen och jag är ledsen men jag orkar inte gå och hämta den :p Vill bara sitta här där jag sitter och äta min vattenmelon :)
 
Kärlek
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback