» Lugn eftermiddag ensam

Trots ett rejält oväder som borde ha lättat upp luften så sitter man just nu och badar i svett. Det är för äckligt och jag kan verkligen inte vara ute, det går bara inte!
Vi kom iväg och storhandlade iaf vilket känns skönt. Nu finns det frukt i massor här hemma :D Och lite andra godsaker ;)
På eftermiddagen så drog Henke och Oskar iväg och badade med Carlsson, Larsson och Gini. Jag valde att stanna hemma. Dels skulle dom bada i Säbylund, vilket jag vägrar, tycker att det är äckligt där.. Sen så känner jag mig för stor, varm och svettig för att vara social idag. Ville bara vara hemma i lägenheten och fixa. Städade lite och plockade undan sen har jag bara njutit av tystnaden! Målat naglarna och bara kopplat av.
Har även hämtat ner bilbarn stolen till bebisen och ligg delen till vagnen. Så nu tror jag faktiskt att jag har allt redo. Imorgon ska jag påbörja att packa BB väskan. Vill att allt är klart och redo den dagen det är dags :) ♥
 
Oskar sover nu efter en rolig dag och jag ska snart göra detsamma. Frågan är ju om jag kan sova när  Henke och Carlsson sitter och skrattar för fullt inne i vardagsrummet ;)
 
Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback