» Hemma i stan igen

Godmorgon ♥
 
Igår kom vi in till stan efter 4 dagar i husvagnen. Oskar har fått gjort en hel del roliga saker och vi har varit ute hela tiden. Tack mamma och pappa för dom dagarna ♥
Tänkte bjuda på lite bilder från system kameran nu så, enjoy :)
Precis vid vattenbrynet kunde Oskar vara utan att få panik
Sparka boll med min morbror Reine var super roligt :)
"Hmm vad håller Morfar på med??"
 
 
"kom lilla fisken och ät våran mask"
En liten stund kunde Oskar hålla metspöet innan han gav det till morfar
"Vad sjutton?!"
"Ahaaaa en fisk"
Säkert avstånd från den hoppande fisken
"Okej mamma skynda dig nu att ta kortet!!!"
"Den var torr"
"Men den var blöt och len"
Stor fiskaren/metaren :)
 
Igår blev det en tripp till Marieberg med mamma,pappa och Josefine innan vi landade ordentligt hemma. Shoppade lite nödvändigheter, järntabletter, sen käkade vi på McDonalds.
När vi sen kom hem så fick vi handla lite, packa upp, tvätta och sen städade vi undan lite här hemma.
Som jag skrev tidigare så hade vi jätte mysigt ute i husvagnen, men det var ändå skönt att komma hem. Sova i min säng var nog det bästa ;D
Har sovit som en prinsessa inatt ;D
 
Just nu ligger Oskar och tjatar om att han vill ut och sparka boll, men innan vi gör det måste han äta frukost vilket han vägrar. Så jag vet inte hur det kommer bli. Frukosten MÅSTE ätas om vi ska gå ut så är det bara.
Vad som händer annars idag vet jag inte. Om jag ska vara ärlig så vill jag ta ner alla bebis kläder och gå igenom dom, sen vill jag också ta ner bebissängen och montera ihop den. Vill börja göra i ordning nu så allt verkligen är klart innan bebis vill komma ut till oss :)
 
Kärlek♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback