» Åskoväder

Jisses vilket åskoväder det var imorse! Jag vaknade av en rejäl smäll strax efter fyra, gick upp och kollade på blixtarna innan det var dags att lätta på blåsan. Sen mötte jag Henke i hallen som vaknat av en annan smäll, så vi satt och kollade/lyssnade tillsammans en stund. Oskar sov djupt igenom ovädret, fast han vaknade vid ett tillfälle och undrade vad det var som lät men han somnade om lika fort igen.
När jag väl lagt mig och NÄSTAN somnat om så kom det en ny smäll, men jag somnade till slut strax innan eller efter 6 sen väckte Oskar mig halv åtta "mamma vi ska gå upp NU"
 
Vad sker idag då? Just nu tvättar jag en massa bebis kläder, förbereder lite då jag funderar på att packa bb väskan nu i helgen så den är klar :)
Kläderna jag beställde kom igår så jag passar på att tvätta dom med alla andra.
Så söta kläder! :D
 
 
Har även "gnuggat"på en del fläckar med galltvål så jag HOPPAS att det funkar på kläderna också :) Spjälsängs skyddet blev ju toppen rent :)
Sen har vi pratat om att handla lite då det ekar tomt i kylen när man öppnar. Behöver FRUKT :D Galen i frukt för stunden!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback