» Tisdag

Hej vännen
 
Ingen uppdatering jag vet men dessa dagar har varit lite små jobbiga. Oskar är lite piggare men aptiten har inte riktigt kommit tillbaka än. Någon enstaka B blöja men inte så mycket som vi har hoppats på. Får ringa BVC imorgon och rådfråga lite om hur vi ska gå till väga. Han har fått vara hemma i måndags och idag. Med tanke på att det kanske inte är så kul att få ont i magen bland kompisar på förskolan.
Imorgon ska jag vara ledig hur som helst så då har vi ytterligare en dag på att försöka bli bättre.
Kanske tar oss upp på stan och tittar vad hindermässan har att erbjuda :)
 
Nu ska jag faktiskt lägga mig. Är så trött så det svider i mina små ögon!
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback