» Storhandling

Hej underbara du
 
Inget jobb idag så jag och Oskar valde att ta oss en promenad upp på stan :) Köpte en ny brödrost då våran gick sönder här för ett tag sen. Hittade en som bara kostade 149kr så den fick följa med hem. Passade även på att köpa en ny foundation då min nuvarande kommer ta slut vilken dag som helst.
Efter stan så stannade vi till en stund hos mamma och hälsade på.
Min vackra prins ♥

Vi har även hunnit med att storhandla idag. Jag och Oskar gick iväg och handla så fick Henke hämta upp oss och alla varor. Har blivit mycket småhandlanden den sista tiden men nu har vi mat ett tag igen :)
Som vanligt när vi handlar blir det mycket varor och en dyr slutsumma.
Haha täckte för slutsumman med saxen, vill inte att ni ska få en chock :D

Nu ska jag tvätta bort sminket och lägga mig i sängen och sova. Imorgon ska prinsen till dagis, och vad ska jag göra? Jo städa... ;)
 
Kärlek ♥


Marie
15 Januari, 2013 - 20:52 / BLOGG: http://mariebostrom.blogg.no

Haha, bra där Johanna :P 1904,45 kr eller 1934,45 kr ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback