» Söndags besök

Hejhej
 
Helgen är slut och imorgon börjar vardagen igen. Eller gör den det? För om jag inte jobbar imorgon är jag ju "ledig" och då fortsätter ju min helg. Haha ja så kan man ju också se det :)
 
Hockeyn i fredags gick ju sådär, förlust med 3-2. Men det var roligt att komma ut och göra något och att få se på hockey :)
Oskar hade det bra hos sin farmor och farfar. Var vaken länge och busade och lekte. När vi hämtade honom igår så ville han inte åka hem. Sur arg och trött så fick vi iaf med oss honom :) Han somnade i soffan av ren utmattning när vi kom hem :)
 
Idag så kom mamma och pappa förbi på en kopp kaffe. Dom var ute och gick och hade vägarna förbi :) Sen efter det kom Josefine hit :) Hela familjen Boström samlade med andra ord! Älskar att vi alla har en sån nära och underbar relation ♥ Josefine var här hela kvällen så vi fick en liten chans att prata också. Lättast blev det såklart när prinsen gick och sov för natten. Då kunde vi sätta oss ner och prata ostört :)
Har även hunnit tvätta lite kläder, orkade inte få med alla sängkläder så dom tar jag nästa gång. Huvudsaken är ju att alla tröjor och byxor är rena så vi slipper gå nakna!
 
Nu ska jag krypa ner i våran ny bäddade säng och bara mysa lite!
 
Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback