» Onsdag

Hej min vän
 
Nyårs afton blev lugn och skön precis så som den ska vara. Vi blev som sagt bjudna på middag hos mamma och pappa. Mamma hade gjort en förrätt på små räksmörgåsar och stekta tomater, OCH det är SVIN GOTT :D
Huvudrätten var rostbiff med potatisgratäng och sallad. Efterrätten blev glass med frukt cocktail och grädde :)
Kan säga att både jag och Henke var mätta och belåtna när vi kom hem.
VI väckte Oskar kl 12 och tittade på fyrverkerierna.Han tittade med stora ögon och utbrast wow ett x antal gånger :) Sen somnade han om gott i våran säng :)
 
Blev inget bloggande igår för jag vaknade kl 8 av att Oskar ville gå upp och leka, sen gick vi och la oss igen kl 11 och sov till kl 14. Direkt när jag vaknade så gjorde jag mig i ordning för att sen cykla till pappa och Josefine.
Vi valde att inviga det nya året med ett bio besök, The Hobbit! Rätt så okej film :)
 
Idag så började Henke jobba igen så nu är vi tillbaka i vardagen igen. Jag och Oskar har tagit ner granarna så nu är det bara alla stjärnor kvar och dom åker ner imorgon :) Men vi kommer ju ses igen om bara några månader ;)
 
Nu ska jag kolla på tv, Abba dokumentären och Fjällbacka morden!
 
Kommer igen med lite bilder :)
 
Kärlek ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback