» Marknad och tandläkaren

Hej vännen
 
Som jag nämnde i tisdags så trotsade jag och Oskar kylan och tog oss en promenad upp på stan igår :) Och det blev faktiskt väldigt mysigt. Vi fick sällskap av mamma så det blev lite vuxen prat också :)
Jag köpte mig ett par nya vantar då mina gamla lovika vantar har hängt med i ett x antal år och blivit riktigt slitna.
Stickade varmt fodrade vantar för bara 80kr, inga fel inte :)
Jag lovade ju även att Oskar skulle få en ballong och han fick välja själv. Resultatet? Mamma jag vill ha den fina fisken som simmar :) Såklart, så nu har vi Hitta Nemo fisken flygandes här hemma :)
Annars blev det bara lite "onödiga" köp, munkar och brända mandlar.
Men det blev en mysig dag och på vägen hem ringde vi morfar som fick slita sig från jobbet för Oskar ville stolt visa upp sin ballong :D
 
Hur är det med Oskar då? Jo det är bara bra med honom. Han äter lite mer men fortfarande inte så mycket, och nr 2 kommer lite ibland men inte så ofta. Idag ville prinsen gå till dagis och så blev det. Där hade han ätit lite mat och 2 smörgåsar till mellis. We like it!! :D Och idag ville han ha skjorta på sig precis som mamma :D
 
Jag har jobbat lite idag och även hunnit med ett besök hos tandläkaren. Tog bort lite tandsten och fick tänderna polerade med fluor. Två olika sorters tortyr som jag kallar det. Att ta bort tandsten ger såna ilningar i tänderna att det är obehagligt och att polera tänderna kittlar så att jag ville skratta högt flera gånger. Men nu har jag varit där och nästa gång blir i höst :)
 
Imorgon ska jag jobba 9-16 vilket innebär att Oskar ska vara på dagis 8.30-16.30. Kommer vara skönt för oss båda. Tjäna lite pengar :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback