» Lugn vecka och mini kalas

Hej vännen
 
Har varit seg med att blogga, kanske vore ett bra nyårslöfte, att lova minst ett inlägg per dag.. Vad sägs om det? :)
 
Det har varit en lugn vecka och vi har inte fått så mycket gjort om jag ska vara helt ärlig. Vi har myst och bara lekt hela dagarna.
Idag däremot har det hänt lite :) Idag blev det kalas här hemma. Valde att fira mig idag istället för imorgon då jag bara vill ta det lugnt och mysa.
Hela förmiddagen har jag stått och bakat, lovade alla som kom att det skulle bli hembakat och då kan jag ju inte svika :)
Hallongrottor, ljusa kärleksmums, toblerone muffins och ananaspaj :)

Oskar blev så glad när alla kom idag så han har varit uppe i varv hela dagen. Vi fick besök av mamma, pappa, syster, svärföräldrarna, moster Anna, kusinerna Oliver, Hampus och Kevin :)
Jag har haft en super trevlig dag och fått mycket fina saker. Ska ta kort på allt imorgon och lägga upp :)
 
Farmor och Moster fick leka med alla bilarna :)
Högläsning av Oskars favorit bok "Jag älskar dig mamma"
Kuddkrig med Anna :)
 
Jag har precis suttit och tittat på Mamma Mia och njutit av alla härliga Abba låtar :) Älskar filmen, sångerna och miljön, en toppen film helt enkelt. Nu hamnade jag mitt i filmen Sagan om de Två Tornen. Blir väl att lägga sig om en stund och när jag vaknar är jag ett år äldre :) Men vad gör det? Jag är fortfarande i mina bästa år, ung snygg och fräsch ;) Haha
 
Kärlek ♥


Anonym
05 Januari, 2013 - 23:11

Lite tidig men grattis min fina dotter,älskar dej<3 o dina bak verk är helt fantastiska,Jag älskar dej<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback