» Lek i parken och jobb

Hej vännen 
 
Ibland känns det som att dagarna/tiden inte riktigt räcker till! Och ändå så gör man inte speciellt mycket, hur kan det komma sig?
Igår efter dagis så gick jag och Oskar till parken för att leka av oss lite i snön. Måste ju bara säga att det är väl typiskt? Jag var så nöjd över att snön var borta och att man kunde se gräsmattan på en del ställen, och vad händer? Jo det snöade hela dagen igår och nu är det åter igen fullt med tjock snö på backen.. Jaja hur som helst.
Oskar hade iaf jätte roligt i parken och han gick runt och skottade bort all snö från rutschkanan och gungbräda.
Vi åkte lite pulka och på en is rutschkana som gick hela vägen ner från backen :) Super roligt!
 
Vi var båda två röda och frusna när vi kom in, men mysigt och kul var det :)
 
Idag så har jag jobbat. Fick en förfrågan igår och självklart ställer jag upp. Lämnade Oskar på dagis kl 11, gick hem och åt lite lunch innan jag cyklade iväg för att jobba 12.30-17.30 :) Kändes kul att komma tillbaka och det var många underbara kramar jag fick av barn och personal. Nästa vecka börjar jag jobba på ett vikariat på 45% så det känns bra :) Kan ju såklart bli lite mer timmar om nån är sjuk/borta.
 
Nu ska jag koppla av en liten stund sen krypa ner i sängen och läsa lite :)
 
Kärlek ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback