» Jobb jobb Jobb

Trött tjej här!!!
 
Trots förkylning med retande hals och rinnande näsa så har jag jobbat för fullt :)
Igår blev det bara en liten stund, 12-15.30. Var tvungen att hämta Oskar innan kl 16 då hans dagis hade APT möte :) Vi fick även besök igår av Milla som verkligen kommer kläcka vilken dag som helst! Ska bli så extremt spännande och underbart att få träffa hennes lilla bebis :)
 
Idag så började jag jobba kl 7 vilket innebar att jag gick upp kl 6 (!!!) något jag inte har gjort på länge! Sen jobbade jag till halv fyra. Men idag var det en speciell dag på jobbet. Jag fick nämligen jobba med min vackra syster som fick vikariera lite :D Sjukt kul att spendera dagen med henne, även fast vi inte kunde prata syster snack så fick jag umgås med henne :D Och barnen blev väldigt förtjusta i henne så hon får komma tillbaka imorgon också och jobba :) Även imorgon börjar jag kl 7 så nu ska jag gå och lägga mig, läsa några sidor sen SOVA :D
 
Och jag måste bara säga att jag och Henke blev överlyckliga idag hemma vid middagsbordet. Oskar åt nämligen TRE portioner med korvstroganoff och ris :D UNDERBART! :D
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback