» Ett år äldre

Hej min vän
 
Nu är jag ett år äldre, 26år. Helt sjukt men jag är ju som sagt fortfarande ung och vacker :)
 
Idag på min själva födelsedag så har jag umgåtts med mina två killar och en underbar vän, Milla :)
Hon var snäll och följde med mig till Ikea så jag kunde handla lite, men jag fick tyvärr inte med mig allt. Ett paket var så stort att vi inte skulle få in det i bilen. Får lösa det på ett annat sätt :)
Men jag fick med mig ett skåp och en ny lampa till hallen, alltid något! Ska montera ihop allt imorgon för nu orkar jag inte.
Lovade ju lite kort på allt jag fick, men det får bli imorgon istället. Nu ska jag gosa ner mig i soffan och titta på
Breaking Dawn Part 1.
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback