» Varför klaga?

Heej vackra du
 
Helgen är slut... som vanligt tar den slut alldeles för fort. Visserligen är det söndag i 3 timmar till men det gör ju ingen skillnad. Imorgon ska vi återigen upp och jobba. Men imorgon börjar jag kl 12 så varför klagar jag? :)
 
Helgen har varit lugn och skön. Igår så kom Maggan och hälsade på oss. Hon hade köpt lite kläder åt Oskar, men jag har inte tagit kort på det än, men jag ska :) Fina och bra kläder :) 
Idag så kom mamma och pappa förbi på en kopp kaffe. Oskar drog genast med sig sin mormor in i sitt rum och busade tills det var dags för mormor att åka tillbaka till jobbet. Pappa och jag satt i köket och pratade lite medans pappa tittade på en massa kort jag har beställt hem. Nu ska dom bara sorteras sen i album. Har gjort så enda en Oskar föddes och jag sätter in korten månadsvis Så när man tittar i det allra första albumet fram tills nu så kan man verkligen se hur han växer och utvecklas dag för dag, månad för månad :)
Ska försöka sätta mig i veckan och sortera dom, men vi får se när jag orkar, är ganska trött om dagarna men det är ju förståeligt :) 
 
Idag var vi även lata och beställde mat. Jag vet, LATHET!! Men så fick det bli idag. Oskar var så stolt över att få använda sin nya fina jacka och termobyxor :) Ska ta en bra bild ute någon dag :D
 
Om en liten stund ska jag och min växande mage gå och lägga oss. Helt otroligt att det verkligen syns redan. Men tydligen så är det vanligt att med andra barnet så "svullnar" man lite tidigare. Så nu kan jag inte dölja magen längre, men varför skulle jag vilja det? :D Älskar min mage och den lilla plutten där inne :D
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback