» Tvätt och toa ring

Gokväll vackra du
 
Vilken underbar dag det har varit, solen har lyst på oss trots dom kalla vindarna. Och vad har jag gjort? Jo tvättat.. Har tvättat kläder hemma dom senaste gångerna så idag fick jag med mig sängkläder, handdukar och kläder ner till tvättstugan. Sammanlagt 3 fulla Ikea påsar 1 plastväska och 1 hm påse. Som tur var så kom mamma och hjälpte mig att bära. Tack mamma för hjälpen idag ♥
 
Har även hunnit med att åka till biltema med pappa. Köpte hem en toa sits till Oskar så imorgon får vi se om han vågar testa. Idag ville han inte utan sa "jag kan sitta på den imorgon". Så vi får se :)
 
Efter biltema så följde pappa med upp och drack lite kaffe medans vi kollade på bilar :) Henke och jag har pratat lite smått om att vi kommer att behöva en större bil nu till sommaren/hösten. Och då är det bra att vi har pappa att be om lite råd/tips och hjälp :) Men än så länge tittar vi bara!
Tack pappa för skjutsen till Biltema ♥
 
Vad gör vi nu då? Oskar sover, Henke kollar på Big Bang Theory och jag lyssnar på melodifestival låtar från 2000-2012 ;) Ska försöka börja att sortera lite kort hade jag tänkt :)
 
Kärlek ♥


Anonym
21 Februari, 2013 - 20:56

Så lite o tack själv,alltid trevligt att få prata o så fick jag ju äran att få följa med o hämta Oskar på dagis<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback